Veelgestelde vragen

Ik heb een brief gekregen over mijn abonnement van Idecom, kan ik dit vertrouwen?

Absoluut, Idecom verzorgt het abonnementenbeheer van Motoren & Toerisme en de andere magazines van uitgeverij cascade. Je kan Idecom bereiken op telefoonnummer 09 296 20 73 of vanuit Nederland op +32 9 296 20 73 (In Nederland € 0,10 per minuut)

Ik wil verhuizen of ben onlangs verhuisd en ik wil m'n abonnement op een nieuw adres laten toekomen, hoe doe ik dit?

Een adreswijziging kan je op deze website registreren door hier te klikken, uw gegevens worden binnen de 4 weken aangepast. Om een adreswijziging door te voeren heb je eerst je abonneenummer nodig, dit kan je hier opvragen.

Ik heb het nummer van deze maand niet ontvangen, kan dit worden nagestuurd?

Motoren & Toerisme verschijnt normaal de laatste week van de maand, op een paar uitzonderingen na. Hier vind je een lijstje met de datum waarop je uiterlijk je nummer in de bus zou moeten hebben. Is dit op die datum niet het geval dan kan je hier een nummer bijbestellen. Idecom houdt bij of je regelmatig last hebt van niet ontvangen nummers en zal in geval van herhaaldelijke slechte levering contact opnemen met je postkantoor om te bekijken wat het probleem is.

Kan ik mijn abonnement op een specifieke datum in laten gaan?

Uw abonnement gaat automatisch in met ingang van het eerstvolgende nummer. De verschijningsdatum van uw eerste nummer staat vermeld in de bevestigingsmail. Je kan het abonnement ook laten starten met de laatst verschenen editie, maar dan dien je een toeslag van €3,7 te betalen voor de nazending van het laatste nummer.

Hoe kan ik een abonnement cadeau geven?

Vul op het aanvraagformulier eerst de gegevens van de ontvanger in. Geef dan op het aanvraagformulier aan dat het een cadeauabonnement betreft en vul bij factuuradres uw gegevens in. Cadeauabonnementen stoppen automatisch na afloop van de abonnementsperiode.

Ik heb een abonnement aangevraagd, maar geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn aanvraag doorgekomen?

Indien u uw emailadres correct heeft ingevoerd en u heeft ook in uw SPAM-box geen email van ons ontvangen, dan is de aanvraag waarschijnlijk niet aangekomen. Kijkt u aub na 24 uur nogmaals. Heeft u dan nog niets ontvangen, vraag dan het abonnement opnieuw aan. Eventueel kunt u telefonisch contact met ons opnemen op 09 296 20 73 of vanuit Nederland op +32 9 296 20 73 (In Nederland € 0,10 per minuut).

Ik heb een andere vraag over mijn abonnement

Wanneer je een andere vraag hebt over je abonnement kan je Idecom contacteren via het contactformulier dat je hier kan vinden, telefonisch op 09 296 20 73 of vanuit Nederland op +32 9 296 20 73 (In Nederland € 0,10 per minuut); of per mail op motorentoerisme@idecommedia.be